2016 Erkek Karaoğlan Oyun Kuşu


Bir önceki paylaşımda videosu bulunan Karaoğlan Taklacı Yavru Kuşumuz adlı video da ki kuşumuzun erkek kardeşidir. Diğer videoda ki kuş yeni başlamış bir yavruydu. Bu hayvanımız ondan 25 gün felan fazladan idmanlı videoda. Yine İzmitten gazi abimizden izlendikten sonra satın alınarak kendi kümesime kattığım hayvanlardandır. Bu hayvanlarda benim en sevdiğim özellik hem bol taklalı hemde bol seferli hayvanlardır. Bir oyun kuşunda bulunması gereken tüm özellikleri kendilerinde bulunduran kuşlardır. Sanırım tek eksiklikleri taban takla olmamasıdır. Onun haricinde günümüzde oyunlu kuş olarak tabir edilen bir çok hayvandan üstün özellikler barındıran bu ırkı geçen yıldan bu yana üretmekteyiz. Yakın zaman sonra hayvanların kendi performanslarının üzerinde performans sağlayacak kuşlar elde etmeyi hedefliyorum. Kendi yetiştirdiğim ırklardan kardeşlerden fazla olanlar ile eş ederek deneme yolundayım. Bu kuşlardan 2017 yılı sonlarına doğru yavru satışını gerçekleştireceğim. Şuanda alınan yavruları uçurup sonlarını takip etmekteyiz. Eğer herhangi bir ırk tutturursak bu kuşların altından o zaman gönül rahatlığı ile beğenen talip olan dostlara satışını gerçekleştiririm.

Yorumlar

  1. tarık canik26 Mart 2016 07:24

    Abi adıyamanda bir kuşunuzu izledik maşallah dillere destan bir kuş

    YanıtlaSil
  2. İsmail Ağırba19 Nisan 2016 05:23

    kardeşim kayseriye verdiğin kuşun kardeşlerinden elinde varsa bana ulaşabilirmisin numaram bu 05303036795 mutlaka aramanı bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Hacı kuşlarında çok kaliteli namında öyle allah yolunu açık eylesin

    YanıtlaSil
  4. Fatihim ankara'da uçan kuşun kardeşlerinden var mı elinde damizlik olur yavru olur fark etmez

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar, yaklasik 13 yil once kusculugu biraktim. Yeniden baslamak istiyorum fakat soyu saglam seferli saatlik kuslarla baslamak istiyorum. Eger elinizde satabileceginiz kusunuz var ise sizlerden satin almak isterim. Lutfen bana ulasin. Saygilar, Aşkın SULKU
    5412462496

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Diğer videolar

Taklacı oyun kuşları yarışmasında 1. olan kuşumuz

Çift taban taklalı Dişi karaoğlan oyun kuşu

Hektor Lakaplı eke erkek taklacı güvercinimizin iniş videosu

Erzurum'lu gök soyu tanıtımı ve Diyarbakır'a satılan yavrumuz

Oyun kuşu ne zaman teke düşer?

2014 Yılında uçan tüm eke taklacı güvercin kuşlarımız

Hakkımda

Büyük basmalı Özlerden Erkek 4 Yaşında

Erzurumlu gök erkek 3. yaşında idman videosu