Taklacı oyun kuşları yarışmasında 1. olan kuşumuz

Taklacı oyun kuşları adlı facebook grubunda düzenlenen yarışmaya bizde katılım gösterdik. 6000 kişinin oylamasına tabi tutulan oyun kuşu video yarışmasında Kuşumuz 247 beğeni ile katılım gösteren 400 video arasında en iyi sefer yapan hayvan olarak seçilmiştir. Hayvanımız taban tokatla birlikte takla arasını baya güzel açarak sistemli ve uzun oynamıştır. Daha uzun giden kuşlarda vardı lakin hayvanımız bir oyun kuşunun sefer sisteminde olması gereken oyunu yaparak beğenileri hak etti. Diğer katılımcı arkadaşlarımızıda tebrik ediyoruz.

Yorumlar

  1. Tenekeci saim usta yeğeni30 Kasım 2015 17:05

    Bütün kuşlar birbirinden güzel kuşlar. Yarışma içinde 1. Olan Kuştan daha güzel seferli kusta var ama 1. Olan kuş hem çift taban takla dönmüş hemde bol taklali seri süratli hırslı oynamış makbul oyun çıkarmış lakin çok kaliteli bir video olmuş helal olsun

    YanıtlaSil
  2. Taklacı oyun kuşu yarışmaları genelde video alınmıyor bu video nette gördüğüm en iyi iki videodan birisi seyir keyfi veren bir video olmuş tüm katılımcılara Teşekkürler böyle görseller sundukları için

    YanıtlaSil
  3. seyfettin katar18 Şubat 2016 07:02

    Fatih kardeşim bu kuşun videosuna bende oy vermiştim. Altına gelen yüzlerce yorumu da tek tek okudum. Gerçekten çok kaliteli bir dişi. Zaten böyle kuşlarda çıksa çıksa sende çıkar kardeşim. Tabanlı dik gidişi oldukça muhteşem ses sistemide öyle allah nazardan korusun kardeşim oyun kuşunda seni tek geçerim

    YanıtlaSil
  4. en iyi oyun kuşu hangisidir24 Temmuz 2016 06:34

    kardeşim seni 3 yıldır takip ediyorum hem facebook sayfanda hem youtube hemde diğer forum sitelerinde bugün bana en iyi oyun kuşu hangisidir derlerse kesinlikle sendeki gökler ve karaoğlan olarak tabir ettiğin dumanlıların üzerine oyun kuşu görmedim başarılarının devamını dilerim

    YanıtlaSil
  5. mehmet gürbüz9 Ağustos 2016 05:33

    Fatih sen türkiyenin en iyi kuşçusu , kuşlarında dünyanın en iyi kuşları. Emeklerin ortada kardeşim. Yolun açık olsun

    YanıtlaSil
  6. yaşım 52 oyun kuşu ile 30 yıllık haşır neşir oldum. senin yaptığının daha çeyreğini yapamadım

    YanıtlaSil
  7. türkiye oyun kuşu birincisi olacağın günlerde olacak reis geleceğin parlak takdir ediyorum seni ve azmini yolun açık olsun

    YanıtlaSil
  8. ertuğrul ölmez16 Ağustos 2016 10:03

    kardeşim emeklerine sağlık maşallah çevreden şahsına ve kuşlarına pek ilgi alaka var yolun açık olsun inşallah

    YanıtlaSil
  9. Cebelili kuşçu25 Eylül 2016 15:45

    Fatih duyduğuma göre rahmetli tenekeci saim ustanın kuşları kırmaları sende varmış. Bunu senden hiç duymadık ama ankara'da bir kaç kişi bu kuşların kirmalari bingöllü fatih de var diyorlar. Şu paylaştığın bozdumanlilar onlardan diyorlar var mı bunun doğruluk yanı

    YanıtlaSil
  10. İsmet büyük14 Kasım 2016 15:20

    Fatih yalovadaki kuşların çok güzeller bayıldım açıkçası

    YanıtlaSil
  11. metin baltacı kuşlarına hastaydım gençken şimdi senin kuşlara hastayım gülüm

    YanıtlaSil
  12. ankara sincan ilçesinden merhaba13 Ocak 2017 05:24

    ustam namını son zamanda bütün ankaralı merakçılar duyar oldu bu yazın bir grup arkadaşla seni ziyarete geleceğiz inşallah eli boş olarak ta dönmeyiz. Ali abiye nasip olan boz dişi maşallah kulaklarımızın pasını sildi. Daha iyilerinin olduğunu öğrendim. Bize o cinsden vermeni istiyoruz

    YanıtlaSil
  13. Manisalı Oktay30 Ocak 2017 04:56

    18 yıldır oyun kuşu besliyorum senin uçurduklarından bir tane uçuramadım.

    YanıtlaSil
  14. uğur çiftçi15 Nisan 2017 16:17

    Fatih abi bana gönderdiginiz gök yavrulardan erkek olanı ucurdum çok güzel oynadı. Yavru üzerinde kuşu atmaca aldı. Dişi tek başına yavruları büyüttü. Şu an yavrular çok güzel oyun açtılar. Yeni bir kaç gündür teke ucuruyorum maşallah abi gormen lazım. Allah seneden razı olsun. Torunlarından birini dişiyle eş edip devam ettireceğim. Kurban bayramında nasipse dumanlilardan da almak istiyorum. Sen ve kuşların abim türkiye değil avrupa stabdartların da bunu ancak uçuran iyi anlar. Fransa ıngiltere almanya belçika ıtalya gibi ülkeler de bu kuşlar çok büyük paralar ediyor abi. Bir an önce yurt dışı yayını yapman lazım. Allaha emanet ol abim

    YanıtlaSil
  15. Fatih abi bu yıl avrasya oyun kuşu turnuvasına katılmışsın bu senin ilkkez katıldığın turnuva umarım bu turnuvanın birincisi sen olursun bundan yana kimsenin şüphesi yok senin dürüstlüğün sayesinde ankaramizda güzel kuşlar uçmaya başladı seni saygı ve sevgiyle takdir ediyorum yüce allah seni ve kuslarini muhafaza etsin

    YanıtlaSil
  16. Fatih kardeşim yıllardır izliyorum seni. Kişiliğin karakterin güzel bir insansın. Kuşlarında standart üzeri kuşlar. Sana bir konuda kızıyorum. Şuanda türkiyenin bir çok ilinde senin kuşların ile insanlara kafa tutanlar var. Lakin emin ol adını bile anmıyorlar senin. Bu nedenden ötürü herkese kuş vermemeni tavsiye ediyorum. Yolun açık olsun güzel kardeşim

    YanıtlaSil
  17. İbrahim Kuğulu11 Şubat 2018 16:05

    Kardeş ankara'da bir gök izledim ayağında senin bileziğin vardı. 2016 sarı markalı gök erkek. Maşallah kuşun 26 sefer çıkardı. Ben böyle kuvvetli ve ateşli kuş hiç izlemedim. Muhammet kardeşimdeydi nasipse bu yıl tekrar uçuracak bizlere izleyeceğiz. Sen unutulmaz yaşayan bir efsanesin. Facebooktan özeline mesaj attım bana da bir takım gönder

    YanıtlaSil
  18. Kırıkkaleli Harun27 Şubat 2018 15:04

    Ankara'da bir bozunu izledim maşallah hayvan da ne ciğer var hakkını veriyorsun ustam senin kuşunu izleyen adam kendini hamal zannediyor

    YanıtlaSil
  19. Ibrahim Alkan8 Nisan 2018 14:33

    Bu kuşa bende oy vermiştim. Çünkü hem bol taklalı kaçtı hemde uzun giden bir kuştu. En önemlisi dik gidiyor olmasıydı. Hayvanın sistemi çok iyi çift tabanla direk depar yapıp iyi gitti. Efsanesin reis böyle kuşlar uçurmak her babayiğitin hakkı değil oyun kuşu dedi mi bingollu fatih diyeceksin o kadar

    YanıtlaSil
  20. Sen yaşayan bir efsanesin abi o kadar sıkıntılara rağmen halen en iyisi sende uçuyor masallah emellerine

    YanıtlaSil
  21. Kuşların çok kuvvetli ve Ciğerli kardeş ankarada uçan kuşların baya kulaktan kulağa dolaşıyor maşallah emeklerine

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Diğer videolar

Çift taban taklalı Dişi karaoğlan oyun kuşu

Hektor Lakaplı eke erkek taklacı güvercinimizin iniş videosu

Erzurum'lu gök soyu tanıtımı ve Diyarbakır'a satılan yavrumuz

Oyun kuşu ne zaman teke düşer?

2014 Yılında uçan tüm eke taklacı güvercin kuşlarımız

2016 Erkek Karaoğlan Oyun Kuşu

Hakkımda

Büyük basmalı Özlerden Erkek 4 Yaşında

Erzurumlu gök erkek 3. yaşında idman videosu